domingo, 9 de agosto de 2009

Des de Laos crido ben fort: …Dani et recordaré per sempre!!!


Ahir cap a quarts de dues de la matinada, vaig rebre un sms del meu estimat Emili, “tete, Jarque ha mort d’un atac de cor!!!. Com a perico d’arrel, i encara que no ho fos, la noticia em va deixar glaçat. Que injusta és la vida, i que poc la sabem gaudir i valorar m’entres la tenim. Tot i que el cas del Dani era un exemple a seguir. Jove i veterà a la vegada, discret i sincer, i com no una persona que es va dedicar amb felicitat, professionalitat, humilitat, treball dur, i lideratge, a defensar els colors d’un club que per ell ho va ser tot.
Dani, el destí no t’ha deixat lluir la senyera al teu braç, i demostrar perquè havies arribat a ser el capità de l’equip, però els que t’hem vist des de els inicis, ho sabem perfectament: un magnífic central, i un exemple del nostre eslògan, la força d’un sentiment!!!.
Avui és un dia molt trist, però et tindré sempre en el record!!!. Has estat molt gran allà abaix a la defensa, i encara haguessis estat millor!!!. I de tot cor desitjo, que aquest nadó que ha de venir, que de ben segur portarà sang blanc i blava, pugui d’aquí uns quants anys homenatjar-te amb la nostra samarreta, i que al nou estadi es torni a sentir: Jaaarque...Jaaarque!!!..
...Dani Jarque, la força d’un sentiment...Sempre en el record d’un perico...

Lluís

2 comentarios:

  1. Tete, un cop molt fort, quan vaig sentir la noticia vaig plorar, i vaig pensar en la meva familia perica.

    L'hi has fet un bon homenatge des de l'altra punta del món.

    I parlant de familia, cuida'm molt al tete i fes-li riure com només saps fer tu.

    Una abraçada gegant tete, et trobo molt a faltar i se m'estan fent llargs aquests mesos sense vosaltres.

    ResponderEliminar
  2. Hola Tete (Emili) m'ha emocionat al teu comentari una perdua molt gran per als pericos ell ens guiara desde alla dalt.
    LA FORZA D'UN SENTIMENT!!!!!!!!

    ResponderEliminar