miércoles, 8 de abril de 2009

L'Inici d'un gran repte...La creació del blog...jajajaja



Avui per fi m'he decidit a crear aquesta font d'informació, que per mi i per tots aquells que em seguireu, serà una de les poques eines de comunicació que tindrem al llarg de la meva aventura.

No m'ha apasionat mai escriure, però ara és necessari....i crec que ja faig una mica tard, donat que tinc que començar a escriure moltes cosetes...La decisió, la reacció de familiars i amics, els preparatius, les anècdotes de les vacunes, etc,etc,etc...

Per avui ja ni ha prou!!!jajajaja...No patiu que en breu començaré explicar-vos...





Luichi l'Aventurer

10 comentarios:

  1. Tete!!!!

    El primer comentari del tete Kike.

    Ole tus ovos, demà fem una birra borinot!!!

    ResponderEliminar
  2. ets el millor tete....el teu suport és vital!!!...ens veiem demà.

    ResponderEliminar
  3. Luichiiiiiiiiiii que aixó ja comença a ser serio !!!! Que guay el teu blog !!! Molt bé !! Pensa que el seguirem diariament per veure les teves aventures per aquest món en el que vivim !! I sàpiques que aqui tens una comentarista incansable que et recolzarà quan tinguis episodis cagons com els que varem viure a Egipte ja ja aja aj!!!
    Petonaruuuu !!!

    ResponderEliminar
  4. com d'important ets per mi Martona, sé que en la distància em donaràs força per continuar!!!T'estimo...Ara puc respondre...en el viatje només tindré temps per escriure i llegir...respondre será complicat!!!.Petons

    ResponderEliminar
  5. Nene...locooooo!!! Però si el més lluny que has anat mai és a Vilaxar!!! Aiaiai...que el petitó marxa ja de casa...
    A veure si ens veiem i m'expliques la rutilla ;)

    ResponderEliminar
  6. Tu ja saps l'enveja que em fas o sigui que t'ho hauràs de passar bé per tots dos. :-) Com mola que tinguis un bolg!!!!

    ResponderEliminar
  7. Ei Desi! Enhorabona i que disfrutis molt d'aquesta aventura.
    Cristina lloret sanchez

    ResponderEliminar
  8. Hola Lluís,

    Cuídate mucho!! Buen viaje y hasta pronto


    Alberto y Bárbara

    ResponderEliminar
  9. Luichi..!!
    Que fort que finalment puguis tirar endavant amb això..!! no saps com m'alegro i com t'envejo..!! Et seguirem allà on estiguis, no ho dubtis! un besito, fort, molt fort i llarg, molt llarg perquè et duri molt..!!
    Noe.

    ResponderEliminar
  10. Que tinguis molta molta sort en aquesta aventura Tete, Cornella no sera igual sense tu.. snif snif.
    LA FORZA D'UN SENTIMENT!!!!!

    ResponderEliminar